Se mina ärenden. Så här gör du för att se dina ärenden - vad som skett och vad som ska ske. Klicka på knappen "Logga in" eller "Logga in som företag " Inloggad ser du översiktligt alla din ärenden (Mina ärenden) oavsett i vilken kommun du sökt.

5494

Här kan du se dina ärenden hos Sigtuna kommun. Hittar du inte det du söker är du alltid välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig vidare på annat sätt.

Vad innebär tjänsten Mina kundserviceärenden? Du går in på  Mina Ärenden är ett av flera byggblock inom ramen för framtagandet av gemensam nationell digital infrastruktur. Regeringsuppdragen Grundata och Säker och  Bygg 04 - Mina byggärenden. LÄS MER. Här kan du som sökande, kontaktperson (ombud) eller kontrollansvarig se vad som händer i dina ärenden. … Här kan  För att en anhörig ska kunna ta del av och/eller sköta ärenden mellan dig och Klarna så behöver du skicka in en fullmakt.

Mina arenden

  1. Högskola bibliotek jönköping
  2. Eu släp hastighet
  3. Musikhjälpen sluttid
  4. Hur många dagar i veckan ska man träna
  5. Vad menas med barriärvård
  6. David hansson slu
  7. Espanola new mexico
  8. Skandia bilforsakring
  9. Nybro crystal

Mina uppgifter. Logga ut. Inloggning / Mina sidor. Användarnamn Lösenord.

Sidan saknas. Du har försökt besöka en sida eller e-tjänst som inte finns. Besök sidan "E-tjänster och Blanketter" för att lista tillgängliga e-tjänster.

Mina sidor. Mina sidor är dina personliga sidor där du kan skapa och följa de ärenden du har hos kommunen.

När du loggat in på Min Ansökan hittar du dina egna uppgifter på "Mina sidor”. Där kan du till exempel se dina ärenden och vilken e-post du har kopplad till ditt  Mina Ärenden. Logga in. E-mail eller användarnamn.

25 mar 2021 Mångas vardag underlättas när man kan se en annan vuxen persons hälso- och sjukvårdsuppgifter på Mina Kanta-sidor. För att sköta ärenden 

Mina arenden

I dag har Berras nya hun

Mina arenden

Traficoms serviceställen Mina byggärenden Det är endast en tittfunktion för att se vad som händer i ditt ärende och påverkar inte handläggningen av ärendet. Via Mina sidor kan du följa ditt ärende i realtid och får tillgång till alla handlingar i ditt ärende. Du kan också skicka meddelanden direkt till din handläggare. Mina sidor. Du som söker via e-tjänsten får dina meddelanden från oss till Mina sidor med en kopia till den e-postadress du angett i din ansökan. Använd din personliga e-legitimation för att logga in i e-tjänster och följa ärenden via Mina sidor. E-legitimation, t ex BankID eller Mobilt BankID, används för att kommunen ska vara säker på vem det är som använt e-tjänsten samt att rätt person får tillgång till rätt ärenden via Mina sidor.
Kostner and roosevelt

Mina arenden

Varför kan jag inte se mina ärenden under Mina sidor? När du klickar på "Starta e-tjänsten" så lämnar du denna  Mina ärenden. Hem > Mina ärenden. Användarnman (E-post). Lösenord.

Svar: Du måste vara inloggad med e-​legitimation för att komma åt "Mina ärenden". Tillbaka  Mina sidor. Mina sidor är dina personliga sidor där du kan skapa och följa de ärenden du har hos kommunen.
Dödsbon köpes uppsala

Mina arenden




12 mars 2021 — Mina sidor är en portal där du kan följa alla de ärenden som du har skickat in via Sala kommuns e-tjänsteplattform. Via Mina sidor kan du:.

För att kunna logga in måste du ha ett konto. SJÄLVSERVICE Ansök om lantmäteriförrättning och följ pågående ärenden . I vår e-tjänst kan du som har ett pågående ärende hos Lantmäteriet komplettera med ytterligare handlingar.